Arelll Kızlar 64 gün önce sezersin doğum yaptım bu sabah regl oldum çok erken mi normal mi emziriyorım sadece.
Shrafra Arelll bende 40 ım çıktıktan nerdeyse 1 hafta sonra regl oldum bünyeden bünyeye değişir . 2 ay 12 günlük olduk ikinci regl oldum 🤦♀️
41Melike Bünyeye alakalı herhalde 1 sene olmayan varmış. Bizde 2aylık olduk bendede hala tık yok. Normal Bi durum yani
Esmaacyln Arelll e 40ım çıktıktan tam bir hafta sonra regl oldum. Başta değildir falan dedim çok erken diye doktoruma gittim normal dedi olabiliyormuş
Saadet Ben dopumdan 10 gün sonra oldum çok şükür iyiki de oldu hemen olmasaydı şişkinlik yapıyo vücutta
Gurbettebianne Arelll tabi tabi ilk 40 gün zaten kanaman oluyor . Sonradan adetin ise normal her zamanki gibi oluyor .yani benim öyle oldu şükür ,olmaması daha kötü ve zor