balmom59 Rengarenk52 yazma zaten mümkünse bu saçma yanlış bilgilerini kendine sakla sana diyorumki sağlık ocağına git sor cahilce byyy yazıyorsun bu nasıl bir kafa?🤣
Rengarenk52 balmom59 hehe hehe hehe artık o kadar kalbiniz kararmış ve kötü olmuş ki biri sizle aynı fikirde olmayınca hemen laf edip hakaret ediyorsunuz en akıllı sizlersiniz hehe hehe hehe
babyboy_35 firdevs_kartal24 evet sadece doktorumuz beslenme sonrası 15-20 dk sonra ver beslenmesini bozma dedi bu şekilde devam ettiriyorum birde nedense biberonu tavsiye etmedi onun nedenini sormadım
3kedili2bebekli Rengarenk52 evet ve bir zararı yok merak etmeyin doktorlar bu konuda görüş birliğinde karbonati da icirmeyecek zaten ağzının içini temizleyecek
Ogibuse balmom59 bizim doktorumuz doğduğu günden beri her gün 1 çay kaşığı su verdirdi şuan 1.5 yaşına yaklaştı yani vermeleri çok değişik veya kötü bişey değil