Rengarenk52 firdevs_kartal24 pardonnnn benim için mi kendi seyinize ortak etmeyin beni gerçi moderatorler yan hesapları görüyor bağlantimiz olmadığını anlarlar bu hesabında askıya alınınca görürsün
Mrvsmt2502 Rengarenk52 bebeklerde su zehirlenmesi yazıp google dan arayın lütfen. Bu geri kalmış aklınızla birilerinin bebeğinin vebaline giriypr olabilirsiniz. Sizin bebeğinize bir şey olmadı diye başka bebeklere bir şey olmayacağının garantisi yok
Rengarenk52 Mrvsmt2502 neyyy su ver dediğim için çocuğun hakkına mi giriyorum 😅😅😅😅😅😅 hahahahahahahahah gerçekten çok komikkkk
Rengarenk52 firdevs_kartal24 bu nasıl üslup sen bu kadar hakaret etme yetkisini kimden aliyorsun görgüsüz terbiyesiz
Rengarenk52 Mrvsmt2502 hakaret etmek başka bildiğiniz yok dediğim gibi muhatap olacağım kişi değilsiniz kötü söz kendine aittir
Rengarenk52 firdevs_kartal24 ben diğer hesabımın adını unuttum giremedigim için açtım bu hesabı ayrıca hesap sormak sana düşmez git kendini terbiye et zira konuşulacak biri değilsin
Rengarenk52 firdevs_kartal24 ben senin arkandan ne demişim acaba aman hiç uğraşamam stres edemem kendimi
balmom59 Rengarenk52 evet kavga etmek için can atıyodum tüh bak Üzüldüm şimdi niye kaçıyorsun Bana bir dayanak bir delil bir makale gösterirmisin bebeklere su vermeyle ilgili? En basitinden bebeğini götürdüğün sağlık ocağına git sor ya su verebilirmiyim diye bak ne diycekler sana
ilenalemin Vermek lazım.ikş aylık benimki.vermeye çalışıyorum içmşyot ama zorda olsa en azından iki üç açy kaşığı.o bile az bence de işte ne içse kar.tabi aşırı kaömadıgı sürece.doktor da normalde önermiyoruz ama havalar çok sıcak ver dedi
babyboy_35 mucizem24 çay bardağına koyuyorum 2-3 çay kaşığı veriyorum çoğunu tükürüyor gittiği kar sayıyorum 😂
Rengarenk52 firdevs_kartal24 sen o kadar hakaret edersen yapacağım o olur sana madalya mı takalım sen insan olsan defalarca hesap açıp gelmezsin buraya
Mrvsmt2502 Rengarenk52 kelimeleri doğru düzgün telaffuz edip yazamayan, gerici fikirlerini doğruymuş gibi empoze etmeye çalışan biriside benim muhatabım olamazdı zaten. Bebeklerinize hayatta bol şans
Mrvsmt2502 firdevs_kartal24 bazılaron ellerindeki telefon kendilerinden akıllı olduğu için en azından internetlerini yararlı bir şeylere harcasınlar burda salak saçma akıl vermesinler diye herkesin ulaşabileceği bir platform diye……
Rengarenk52 Mrvsmt2502 uğraşmak istemiyorum hala niye yazıyorsunuz hayırdır kavga mı cikaracaksiniz zorla hayret bisey ve daha da yazmiyorum zira yazılacak cinsten değilsiniz
balmom59 Rengarenk52 yazma zaten mümkünse bu saçma yanlış bilgilerini kendine sakla sana diyorumki sağlık ocağına git sor cahilce byyy yazıyorsun bu nasıl bir kafa?🤣
Mrvsmt2502 firdevs_kartal24 ben inanmıyorum. Burdakiler en azından ellerinin altındaki telefonu yararlı bir şeyleri de araştırmak için kullansın diye söylüyorum