ebru1412y Hale1603 ben bu gün şeftali verdim ama irmikle birlikte ilk defa bişi olur mu acaba? İrmigi kaynattim(normal irmik) içine şeftali koydum(cam rendeden) geçmiş halde
morsevenanne9 ebru1412y bende öyle yapıyorum gece maması gibi tok tutuyor kızım 9 ayı geçti irmikle birlikte seftaliyi kaynatiyorum Kavanoz maması gibi oluyor kızımda sevdi baya
Hale1603 ebru1412y bnde bugün tarhana çorbası yedirdim hiçç öyleee bebe tarhanası fln değil anambabam usulü macr tarhanası:-) :-) amaaaa nasl sevdiiii yaaa incik cincik ypnca ekşiterek yiyoo nasl sevdi,bnce gayet güzel olmuştr bnda fikir olduuu ;-)
morsevenanne9 ebru1412y bende normal irmik verdim hepte veriyorum bizde bir sorun olmadı bu güne kadar