atllaas benim bebeğim de 2745 gram doğdu ilk 2 gün sütüm gelmedi 2600 e düştü şekeri düştü kuveze alındı 2 gün falan kuvezde kaldı ama çabuk toparladı küçük bebek daha çabuk toparlar diyolar ama sizinki bence tam memeyi boşaltamıyor ondan sürekli mastit tekrarlıyor olabilir mi