Ben mustela ve bioderma photoderm pediatrics kullandım, biodermayı kesinlikle tavsiye etmiyorum kireç gibi beyaz beyaz kalıyor, mustelanın kıvamı kullanışı vs her şey güzel ama fiyat çok uçuyor o nedenle fiyat performans bi tık düşüyor bence. Yorumlarda okuduğum ve daha önce de çevremden duyduğum kadarıyla siveno da iyi duruyor, elimizdekiler bitince siveno alacak gibiyim 🤔