goncarda Sebamed kullanıyoruz ama güneş koruması yetersiz kaldı. Kendimde denedim ben de yandık sürmene rağmen. Sunozon kullanıyoruz şuan daha iyi ama arayıştayım
Kedici Hayymoomm biodermanın hangisini aldınız? Şu hamileler ve bebekler için de uygun olan turuncu photoderm mi? Hamileyken almıştım ben, beni aşırı yağlandırmıştı:(
izgemom Arelmom33 ben dermoskin marka kullanmıştım temiz içerikli doktorumuz önermişti bir hafta tatilde bir sıkıntı yaşamadım
aleyyyyyyy Arelmom33 sivenonun losyonunu kullanıyorum oğluma beyaz yapıyor ama doğal güneş kremleri hep bu şekilde genelde dün denize gittik mesela sürekli bocaladım üstüne bir de inatla saatlerce güneşte oturdu sıfır yanık sıfır kızarma çok çok memnun kaldım
peraninnannesi Arelmom33 bize doktorumuz mustela veya sebamed önerdi. Dedim doğal içerikli olmaz mı onlar yeteri kadar korumuyor dedi. 4.5 aylık olacağız o yüzden mustela alacağım ben de. Doğal içerikli alıp yavrumu korumaz yakarsam daha çok üzülürüm. Güneş daha zararlı çünkü
elifguven Sebamed aldım sprey şeklinde fakat denizde akıyor kızlar ve göz yakıyor ben memnun kalmadım
AliAreninAnnesi Mire Merhaba önceden solante Kids kullanıyordum ama hiç memnun değildim bir arkadaşımın tavsiyesiyle Beeo aldım baya iyi temiz içerikli zaten oğlumun vücuduna sürerken de zorlanmıyorum. Temiz içerikli zaten tavsiye ederim bende
yemeniciler Arelmom33 Incıa yı tek geçerim biz sinekkovunu da kullanıyoruz doğal sertifikalı 3 . Aydan beri sürüyoruz çok iyi koruyor