mavisevgim bizim sürekli açık durur mitsubishi kullanıyoruz faturayı ortalama 200 falan farkettirdi birde klima kullanıcaksanız mutlaka cocuğun durduğu odada nemlendirici olması lazım çünkü havayı cok fazla kurutuyor ben 22 derecede tutuyorum mesela salon 23 falan oluyorsa yatak odası falan çok fazla serin olmuyor uyurken falan yeterli geliyor