Bizde daha yeni aşı olduk 2 hafta olacak kolunda iz yok doktoromuz kabuk bağlar yada kolda sıvı akıntı olur demişti. Ama olmadı. Gidip sorduğumda bazı bebeklerde %1-2 ihtimalle tutmama durumu söz konusu dedi getirin test alalım yollayalım dediler bi sorun isterseniz doktorunuz yada hemsirenize