İlk aşı olduğunda belli bir süre sivilce gibiydi sonra kabardı içi böyle iltihaplı gibi oldu. Korktum hatta ebeye getirdim o da böyle isteriz zaten güzel dedi o şişti indi şişti indi sürekli arada patladı falan şu an 1 yaşinda o kısım ten ile aynı renk artık ve hafif çukur