Minetoks merhaba ben de öğretmenim. 13 aylıktı kızım, okula döndüm. 9-2 çalışıyordum. Hem ben kafa boşaltacak alan buldum hem de kızım daha sosyal bir bebek oldu. Daha kaliteli zaman geçirdik diyebilirim. Şimdi 4 yaşına girecek gayet bağlıdır bana. Ama zorlanmıyoruz anlıyor çalışmam gerektiğini