Minetoks bende aynı durumdayım. Eylülde 13 aylık oluyor bebeğim. Başlamayk düşünüyorum çünkü çok bunaldım evde sürekli bebekle. Öğrencilerimi okulda olmayı çok özledim. Ben Tedirgin değilim aslında, bana çok bağlandı, bakacak kişi ile bu konuda sıkıntı yaşar mı onu bilemiyorum. Yaşayıp göreceğiz. Çalışmak iyi gelecektir. Peki biz süt iznini kullanabiliyor muyuz hocam, sınıf öğretmeni olarak