lohusaserbeti tgur49 belki benim aldıklarım kötüdür bilmiyorumki benim de gümrükte çok uzun kaldı merak etmeyin geçiyor gümrükten
lohusaserbeti cimcime1018 aslında ben bizim forumda görüp almıştım sonrasında tam ertesi gün hatta birden fenomenler tanıtmaya başladı.
lohusaserbeti alparbsr @cattimom @Mrvsmt2502 şuanda yükleyemiyorum ama sizin için hepsini tek tek çekip yükleyeceğim 🙏
cattimom lohusaserbeti çok iyi olur en azından hangileri bilelim almayalım ben de sipariş verdim gelmesini bekliyorum
kimbumadam lohusaserbeti ürünleri alırken değerlendirmesi olanlara , görsel olanlara dikkat ettim Güvenilir satıcılardan aldım yani çünkü her üründen 50 ayrı satıcı var nerdeyse Henüz gelmedi ama buna dikkat etmediniz sanırım
twinsmomm2 lohusaserbeti 3 kere alışveriş yaptım hepsinde memnun kaldım alırken yorumlara bakmadiniz mi çünkü orasinin mantığı da Trendyolun aynısı bir sürü satıcı var
lohusaserbeti twinsmomm2 belki ben anlayamadım ama öyleyse de çok karışık geldi bana pek benlik bir platform değilmiş benim giib olanlar varsa hayal kırıklığı yaşamasın diye yazmak istedim
Dfncgdm2022 aptall aslında aksesurlar ıcınde olumsuz yorumlar yapanlar olmus cok cabuk kararıyor dıye alanlar o sekılde dıyorlardı ama tabı dogrumu degıl mi bılemıyorum cnm
efeninannesi4207 lohusaserbeti neler almıştınız acaba. Mesela kıyafetleri çok güzel değil gerçekten kalitesiz. Ben 700 tllik alışveriş yaptım güzel geldi. Ondan sonra tekrardan 900 tllik alışveriş yaptım onu bekliyorum. Bir de alırken bütün yorumlara bakıp aldım hepsini.
lohusaserbeti efeninannesi4207 yarın çok çok önemli bir sınava gireceğim için ona çalışıyorum şuan ama postu açmış bulundum 🙈🙈🙈 sınavdan sonra aldığım her şeyi tek tek paylaşacağım
Ladimaki lohusaserbeti Bende indirip bakıcaktim çok sağolun bilgilendim sayenizde. Sizede geçmiş olsun umarım tekrar iade alırlar.
lohusaserbeti Ladimaki yani anladığım kadarıyla bit pazarı gibi baya incelemek gerekiyor pek benlik değilmiş