aptall ben aliexpressten piyanolu elbise almıştım zamanında. 45 kg 157 boyumla M beden dar olmuştu. Ve dediğiniz gibi dikişler yamuk , aşırı kalitesiz kumaşı. Amacım ucuz almak değildi modeli çok güzel diye almıştım. 2.giyişimde Cart diye ayrıldı 🤣 bu sitede onun gibi belli bir göz attım ama çok güvenmedim