okuyor Yas süreci, biraz süren bir süreç. Sanırım hala şok evresinde, kabullenme evresine geçememiş. Bırakın acısını yaşasın,destek vermeyin,teselli etmeyin, hele yeniden denersiniz va demeyin.
1 hafta yada 10 yıl,evlat evlattır. Hayalleri,umutları,canı gitti. Biraz yasını tutmasına izin verilmeli. Yanında olunur, bir şeyler denir belki aklını oyalayacak başka konular.. Ama istemiyorsa,tek kalmak istiyorsa, acı paylaşmak istemiyorsa ne zaman istersen senin için hazırım diyin.