Eailesi4 bu arada acının üzerine gidin alışırsın ağrısada devam et gibi diyebelr olacak bu tamamen yanlış eğer yaprken acı hissediyorsanız harekette bir yanlışlık vardır doğru yapmıyorsunuzdur sakatlık olabilir hemen bırakmalısınız benim tavsiyem önce ayakta başlayarak önce form tutmanız kondisyonunuzun ilerlemesi sonrasında kolaylıkla sevşye atlayacaksınız zaten. Bunarada ben pilates step aerobik eğitmeniyim bu gibi soruları mutlaka uzmana danısın herkesin dediğini dinlemeyşn spor sakatlıklarının şakası olmuyor malesef