Eailesi4 Tomris-Hatun evet devletin verdiğini kullanıyorum peki magnezyum hangisini kullanıyorsunuz Diyet 2 haftadır durdu ama doğru düzgün dikkat edemiyorum malesef fırsatım olmuyor sporda yaomaya çalışıyorum her gün muhakkak çocuklarımı dışarı çıkarıyorum yürüyüş yapıyorum
Tomris-Hatun Eailesi4 magnesium kullniyorum aynı anda 2 adet yutuyorum sitrat olanını. Kilon fazlaysa yürü önce ver sonra spora yönel derim hiç kaç kilosun tam bilmiyorum ama şayet hızlı kilo verimi istiosan zumba yi oneririm
Eailesi4 milav haklısınız bu kadar saldktan sonra bir anda toparlamak istemek haksızlık oluyor bu hale bir anda gelmedim
Yasemin5 Eailesi4 Ay bu “katı olmuş” lafınıza katılıyorum. Bende çok aktif spor yapan biriydim hamilelik ve sonrası neredeyse 2,5 yıl yapamadım. Geçen ay 20 seans pilates yaptım aletli inanaın açılmadı vücudum. Dediğiniz gibi resmen katılaşmış vücudum.
Eailesi4 Yasemin5 evet azıcık yapınca kramp giriyor siz yine yapabilmişşiniz hiç esneklik kalmamış o kadar katı olmuş ki azıcık yürüsem dışarı çıksam bile yoruluyorum bacaklarım ağrıyor çok çöktüm gerçekten
Eailesi4 Tomris-Hatun diyetisyene gidiyorum şu an 70 kiloyum boy kilo endeksinw göre ideal olan kilom 64.65 miş ama hedefim 60 çocukları her gün dışarıya çıkarıyorum yürüyorum peşlerinde koşuyorum zaten gece oluyor artık zumbayı da deneyeceğim ne faydalı olursa en önemli sorun vücudum çok katılaşmş sürekli ağrıyor magnezyum u hamileyken kullandım krampları mı ağrıları mi geçiriyordu içmeden uyuyamıyordum
Eailesi4 Tomris-Hatun kullanacağım inşAllah bu saatte hala temizlik düzen yapıyorum sabah misafirlerim gelecek kahvaltıya çocuklarla zor oluyor o yüzden yorgun düşüyorum galiba
Eailesi4 Tomris-Hatun haklısın canım kullandığım ilaçları da ilk fırsatta değiştireceğim magnezyum da başlayacağım
lies Eailesi4 Vücudunuzu ısıtmadan esnetmeden hareketlere başlamamanız hem sakatlanmalarınızı hemde krampları en az düzeyde engelleyecektir.Ayrıca kramplar vitamin eksikliklerinden oluşmaktadır magnezyum desteği alıyor musunuz?
Eailesi4 lies ağır hareketler yapmıyorum aslında esneme hareketleri bile geriyor magnezyum almaya gittiğimde başlayacağım daha başlamadım
lies Eailesi4 çünkü vücut ham vitamin eksiklikleri var doğum sonrası bütün depolar boşalmış oluyor normalinden daha düzenli beslenmek ve ek takviye kullanmak gerekiyor🤗
Eailesi4 lies ikizleri ekzirme dönemini sonlandıralı 3 ay olacak ama gerçekten vücut toparlamıyor takviye ye başlayacağım inşAllah 🥰🤲🏻
suheyla92 Eailesi4 ben de dogumdan beri bacaklarim ufak yorgunlukta agrimaya basliyor geçenlerde cok dikkatimi cekti koltuktan kalkarken bile nasil agriyor. Bi onceki gun disardaydim biraz yurumustum o kadar. Ya magnezyum eksikligi var ya baska bisey bilmiyorum ki
Eailesi4 suheyla92 banada hep magnezyum kullanın yazdılar aynı şekilde hemen yoruluyorum her gün çocukları mı dışarı çıkarıyorum parka götürüyorum ama onlardan çok yoruluyorum bacaklarım sızlıyor
lies Eailesi4 Sadece emzirme dönemiyle alakası da yok vücut ve hormonlar hamilelikle birlikte çok değişiyor kendini tekrar toplaması da daha uzun sürüyor spor alt yapınız yoksa zaten daha güçsüz oluyorsunuz o yüzden bu durum oluşuyor🤗vitaminlerle daha çabuk toplanmanla süreci de oluşuyor o yüzden takviye ve kuvvet 🦾
Eailesi4 lies Spor alt yapısı kalmamıştır 3 yıldır vücudum kas katı olmuş haklısınız o kadar çok değişiyor ki herşey takviyelerld toparlayacagm inşAllah 🥰