Deletedmom238 ben kendi yaptıklarımı anlatayım.
Bezini sık değiştiriyorum.
poposunu her seferinde bir tasa koyduğum ılıktan biraz daha sıcak su ve pamukla temizleyip sonra yine pamukla çok çok iyi şekilde kuruluyorum kurulamak çok önemli. Bir kere pişik oldu kızım. Onda da
Mavi desitin, penaten, bephantol baby, travazol, zeytinyağı, anne sütü denedim. Hiçbiri geçirmedi. Zaten bephantol ve penaten daha çok kozmetik denebilecek ürünler. En sonunda eczacım biobaby pişik kremini önerdi ve ilk kullanımdan sonraki ilk bez değişiminde pişiğimiz epey hafiflemişti. Ben tabaka halinde hafif beyazlık kalacak şekilde bolca sürüyorum bu kremi sadece pişik olan yere. Zaten ince bir yapısı var ve katkısız bir krem. Diğer taraflara da mavi desitini sürüyorum.
Her bebeğe farklı ürün iyi gelebiliyor. Ama kesin bir şey var ki popo ıslak mendille temizlenmemeli. Ya yıkanmalı ya da pamuk ve suyla temizlenmeli, çok çok iyi kurulanmalı.
umarım yardımcı olabilmişimdir.