Azizeguney evet devamlı kullanımı ve haldir güldür serpe serpe dökülmesi zararlı bebeğe ama sadece bir kaç sefer ve bebeğe zarar vermeyecek derecede ve uçurmadan
kullanımının bir zararı olacağını sanmıyorum. ben kutuyda degil paketle aldim parmağımı değdirip direk poposuna parmagımla az bişey sürüyorum ilaçsız olandan . zaten en fazla 2 gün kullanıp sonra pişik kremine devam ediyorum.zararı bol bol döküp havada uçuşturuldugu zaman oluyor. zeytinyağı oleik asit içeriyor o daha zararlı inanın bebek teni için.