elbay53 Askılarının bağlantı yeri çok tuhaf durmuş.elbisenin üzerindeki şifon gibi olan tül de ne bileyim..tırmalayan bir şeyler var..Ben de beğenmedim…
GemlikZeytini Tatlican canım onlar uzakta sormadım bile😄 kaynanam görse suratı asılır açık diye umrum değil😄 eşim beğenmedi dar askılı diye sanırım