Orenda_ GemlikZeytini Kenarlarındaki fırfırlar mı desem adını siz söyleyin olmasa daha mı güzel olurdu diye düşündüm 🤔
GemlikZeytini hepoyleolurzaten___ nişan otelde şatafatlı olcak. Herkes şık giyinecek. Öok abiye tarzıda almak istemedim çok pahalılar
BelaCivciv GemlikZeytini Etek kısmı güzel ama üst kısmını beğenemedim, askıları bir garip duruyor onun dışında güzel bir elbise.