Benimki komik değil şapşallik dolu bir anı: Eşim bamya almış o kadar da aç ki hemen yap da yiyelim dedi ben de ilk defa bamya yapacaktım özenerek saplarını kestim hazirladim. Yemek pişerken ben de bulaşıklari yikiyordum, tencereden pat diye bir ses geldi, eşim koştu geldi yanıma ne oluyor diye ben de bamya patladı dedim ama ellerim nasıl titriyor. Korkudan öldüm, tabii ki de patlayan bamya değildi çakmağı da tencereye atmışım, nasıl kızdım kendime nasıl hâlâ utanırim. Bu nasıl bir akıl ya rab neler yaratıyorsun 😅😅🥹