Deletedmom_117 yıllar önceydi, dolmuşa bindik bir arkadaşla, o zaman futbolla aram çok iyi, deli futbol aşığıyım. Arkadaşımla barcelona ve bilmem ne maçını konuşuyorduk, karşı takım neydi unuttum. Bindik, ayaktayız, hala maç konuşuyoruz. Şoföre para uzatirken iki tane barcelona dedim🙄 yanımda duran adamın bakışlarını ve şoförün kafayı bir anda çevirmesini asla unutamıyorum. Birkaç saniye sonra herkes gülmeye başladı, şoför koltuğunun yanında genç bir çocuk oturuyordu o da baktı yanlış bindin madride gidiyor bu dedi😒😒 yanımdaki arkadaşım çatlayacak nerdeyse, ben de güldüm tabii ama yerin dibine de girdim😅😅