Alerjikrinit Cobansalata 1 yaş sonrası yeme konusunda eziyet aylarıdır ta emzirme veya formül mama bırakana kadar. Dişlerin sancısı çok yoğun algılar açılıyor hepsi bir arada tam delirmelik 🤣
mematiii Cobansalata doğru yaşadım onuda ama bin şükür formülünü buldum kendi eliyle yiyor önüne koyuyorum.Öyle öyle devam ediyor arada kahvaltı yapmaz falan ama alışacak sabretmemiz gerek canım.
Cobansalata mematiii Onu da denedim önüne koyuyorum ağzına alıp çiğneyip çıkarıp al diyo bana uzatıyo ben yiyim diye yemeyince de yere atıyo 😂😂
Tambirmom Cobansalata benim oğlumda 11 aylık ve son günlerde yemiyor pek kilosu falan iyi bundan önce çok güzel yiyordu noldu ben de anlamadım 🥲
yetooo Cobansalata 1 yaştan beri bu n büyük sorunumuzdu 21 aylığız hala düzelmedi ve yaşıtlarına göre persantilde geri şuan kendi etti kendi buldu diyebilirim
tultanhanim Cobansalata her gün yeni bi davranış ediniyorlar. 1 yaş civarı bunlar oluyor. 22 aylık kızım daha farklı şeyler öğrendi. Arkadaşımın 3 yaşında oğlu var geöen konuştuk diyorki o yaşlarda mama içiyor, meme emiyor yada bi şekilde oyalayıp yediriyorsun 3 yaş daha fena
tultanhanim Cobansalata onları bende çok merak ediyorum 😂 gerçi benimkinin boyu normale göre uzun zayıf duruyor yoksa kilosu iyi çok şükür ama niye zayıf diyen çok
Semaaa39 Biz hiç yaşamadık. Maşallah diyeyim 🧿 genel olarak herkes böyle diyince şaşırdım. Suan 19 aylığız :) dışardaki tombik çocuklardan bi taneside benim oğlum diyebilirim😂 gerçi boyumuz uzun butlu butlu durmuyoruz ama kilomuz üst sınırda😂
MnkKrtl Cobansalata 21 aylığız hala yemekte problemimiz var canı istedimi çok güzel yiyo ama 2 gün güzel yiyosa 5 gün yemek yedirirken sıkıntı çekiyorum 🙄 istemedi mi diliyle itiyo zorla öğürtüyo kendini zorlarsam kusuyo falan