1 yaş olacak şimdiye kadar çok güzel yiyordu 2 haftadır huy edindi ya yemiyo, ağzını açıp alırsa da hepsini biriktirip eliyle avuçlayıp çıkarıyo veya ağzına sokup avucuyla çıkarıp her yerine sürüyo …. Bugün kulaklarına falan soktu mesela… Asla yemiyo bu yemeği diliyle geri çıkarma sizde de var mı yoksa ben tek miyim çıldırmalık 😣