alin12_ merhaba dudak etrafında sivilce benzeri şeyler olursa ne olur geçen hafta cuma teyzem bebeğimi öptü kurumuş uçuk vardı dudağında görünce çok korktum, uçuğu 3 hafta önce çıkmış ama şeker hastası olduğu için yaraları geç iyileşiyor böyle kızarık kabuk kalmis şekildeydi bebeğimin de dün ağız etrafında sivilce gibi şeyler vardı ama bugün yok bir sorun olur mu acaba cidden sürekli kafamın bir kenarında bu konu nefret ediyorum aptal insanlardan