minikbalinannesii Merhaba , öncelikle akrabanız bu kötü kalpliliği mi desem düşüncesizliği mi allah’ından bulsun. çünkü maalesef oğlum 12 aylık iken böyle bir durum yüzünden öpücük hastalığı denilen (Ebv) geçirdi. çoğu çocuk geçirmesine rağmen maalesef biz çok ağır geçirdik ve tüm bağışıklığımız çöktüğü için 1 ay hematoloji takipli kaldık orda ki sürecimizi hiç anlatmayayım. 2 yaşına girecek ve yıllık takibimiz yine var. Sizin böyle olmaz belki ama çocuğunuzu takip edin genelde 4-6 altı hafta sonra bile ateş ile belirti verebiliyor. Kimse kimsenin çocuğunu öpmemeli gerçekten. İnşallah hiçbir şey olmaz ama siz takip edin gerekirse doktorunuzla iletişim kurun