Orenda_ bisenakillisinzaten Benim kızım da iki yaşında 10 kilo mesela ama hep bir beden büyük alıyorum çünkü bazılarının kalıbı dar oluyor yada çekiyor minicity den alabilirsen oradan al yada farklı mağazalardan
sezer2022 bisenakillisinzaten altını bezliyor musun hala çünkü bez yüzünden ben hep bi beden büyük alıyorum 🙈
bisenakillisinzaten sezer2022 yok bezi bıraktık evet bez baya tutuyordu belini ama bezsiz olunca dusuveriyor donlari 😆😆 bezli olsaydı 3 4 alırdım kesin ama bez olmayınca 2 3 aldim
visneli_turtam bisenakillisinzaten birdahakine 3_4 al , kısa gelir çünkü,beli bizde de sorun oluyor ama daraltıyoruz öyle giyiyor