duyguluannee
O korkular asiliyor mu bilemiyorum.
Ben cok hassasim ve kizim ilk ek gida donemlerinde yarim tikanma yasadi. Ama neredeyse tem tikanma gibiydi.
Su an 2⁵ yasinda, tum disleri cikti. Ama bircok gidalari verirken korkuyorum, ve korkumdan veremediklerim de cabasi😅
Korku seansimizi bitirdikten sonraaa, asil mevzuu.
Ekmek icini, minicik pinçikleyip, yogurda bulayip onune koyardim. Hem kendi yiyip tatmin oluyor, hem de ben, kizim yemek yerken nefes alabiliyordum.
Salataligi, rendeleyip onüne koyuyordum.
Zeytini, kabugunu soyup, cekrdegini cikarip veriyordum. Zaten ezilmis kivamda oluyordu.
Brokoli, patates ve havuc gibi, parmak besinleri iyice haslayip cok ince kesip onune koyuyordum.
Ve dahasi😅 hala kizima havuç, findik gibi sert besinleri sunmaktan korkuyorum.
Sen icine nasil siniyorsa oyle yap.😅