Mnli ya bebeğimin yemesinde sıkıntı yok 13 aylık oldu ama eline hala salatalık vermişliğim yok versem belki yiyecek ama boğazına kaçar diye korkuyorum 🫠Kiiiii elma armut çok sert, boğaza kaçma ihtimali en yüksek olan meyveler 🫠 nasıl yiyor ufaklık yav, ben buharda haşlıyorum 😂