Bende yakın zamanda grip oldum maskemi hiç cikartmadim uyurken bile😂birde odaya kızımın baş ucuna soğan kesip koyduk oda mikropları alırmış zaten bir hafta olmadan iyilesemiyosun bol bol sıcak biseyler ic nane limon ve ıhlamur içtim hep birde bol bol emzir yavrunu sütten geçmez dedi doktorum grip damlacık yoluyla bulaşır demişti