Hanife5552 Kizlar bebeğim 6 günlük çok kötü grip oldum bir de sezeryanla doğum yaptım hem dikiş yerim hem bogazlarim çok kötü bebeğime zararı olur mu sütün çok korkuyorum hasta olacak diye
Deletedmom117 Hanife5552 bulaşıyor canım benim bulaştı maalesef antibiyotik kullanıyoruz benden sonra oğlum oldu ondan anneme geçti sonra eşim başladı aile boyu antibiyotik kullanıyoruz 😏🤦♀️
Gundogduu Hanife5552 ben dogumum da griptim cok sukur gecmedi bebeğime sütten gecmez zaten canim korkma biraz dikkat et sadece öpme birsey olmaz Allahin izniyle
[silindi] Hanife5552 Sütünüzün zararı olmaz aksine faydası olur sizin şuan griple savaşan antikorlarınız bebeğinize sütle geçer ve bebeğiniz gribe karşı kendi savunmasını böylece kurar. Ama ağzınıza maske takarak yakınlaşın sık sık ellerinizi yıkayın. İçiniz rahat olsun bulaşmaz 🙏🏻 Grip olmadan önceki 7 gün kuluçka süresinde bulaşıcıdır sonrasında değil 😊
Ecem19 Hanife5552 sütünden hastalık bulaşmaz benmde 7 günlükken bebeğim grip oldum maske aldm eczaneden bebeğimle ilgilenirken taktm hep iyileşene kadar öpme bol bol ellerini yıka dikkatli olursan bulaşmaz inşallah
Hanife5552 Deletedmom117 bir acile gidip doktordan ilaç alayim bari daha çok küçük bebeğim bulasirsa kaldıramaz
Hanife5552 [silindi] ya çok teşekkür ederim çok korkuyordum daha yeni doğdu kuvezde yattı dün cikti korktum hasta edicem diye
3meleginannesi Bende dogumdan sonra cok fena grip oldum,serumlar yedim Hastalık sütten gecmiyor aksine bebegi süt koruyor canım,sık sık emzirmeye çalış. Sadece nefesinden korumaya çalış.mumkunse maske de takabilirsin emzirirken.
[silindi] Hanife5552 Çok geçmiş olsun. Bol bol emzirin antikorlarınızın çok faydası olur ilerde kolay kolay hasta olmaz. 😊
Gundogduu [silindi] canim konuyla alakası yok ama profilindeki arka plan resmini nasil koydun acaba😬😂
[silindi] Gundogduu kendi profilinize girin sağ üstteki üç noktaya tıklayınca altta bi yazı çıkacak ona tıklayıp ordan yükleyebilirsiniz😊
Fadimr Hanife5552 maske tak sütün onu korur bende bebeğimi kucağıma aldığımda griptim çok şükür bulaşmadı ama hep maske taktım
Damla-aydin Hanife5552 bulasiyo canım bende doğum yaptığım da grip olmuştum. Maske kullan kesinlikle bol bol emzir emzirmemezlik yapma . Ben doktora gitmistim ama emzirdigim için ilaç vermemişti malesef kendi yöntemlerimle atlatmıştım. Geçmiş olsun .
ipesi Hanife5552 ben grip girdim doğuma. Bulaşmadı anne sütü koruyor ve maske takın. İlaç kullanın muhakkak ama doktor tavsiyesiyle. Grip ilaçları kullanmayın sakın aferin nurofen gibi