Elifceli kirpikuclari aşının dozu bebeğin kaç aylık olduğuyla alakalı örneğin 1 yaşından sonra tek doz. Biz 4 aylık başlamıştık 3 doz oldu ikisini de
Elifceli Slcneync toplam 6 doz aşıya 2500 civarı verdik tabi 14 ay kadar sürede şimdi çok artmış sanırım eczacı arkadaşım bir de bize geliş fiyatından veriyordu o da çok farkediyo
Elifceli kirpikuclari nimenrix de olmadı ama bexsero da çok fazla oldu hatta ayağını oynatmak bile istemedi çok ağladı. Birde ikisi de canlı aşılar olduğu için ya aynı gün yaptırın ya da 1 er ay arayla yaptırın gerçi doktorunuz planını vermiştir 😊
mraslan kirpikuclari valla canım 3 ve 5. Aylarda hem menenjit hem rota olduğumuz için 900 küsür verdik
kirpikuclari Elifceli bugün bexsero yapıldı canım şuan için iyi görünüyor inş olmaz zaten çok huzursuz bir bebek nimenrix 2 bexsero 3 şeklinde karar kıldık
Elifceli kirpikuclari canlı aşılar da böyle olması gerekiyormuş yoksa ilk yapılanı öldürüyormuş boşa yapılmış oluyormuş. O yüzden ya aynı anda yani aynı gün ya da 1 ay arayla hatta normal devletin yaptığı canlı aşı zamanlarını da göz önünde bulundurun
Kuzey_imm kirpikuclari nimerix 2 doz yaptırdık 9-12 aylarda şimdi bexsero yapılacak yarın ilk dozu 3 doz şeklinde oda
semayulet Benimde bebeğim 3 aylık şuan bexsero yaptırdım 3.5.13te yaparız dedi doktorumuz. Nimenrixi bir yaşından sonra tek doz yaparız dedi
Besrat 5 Ay bexsero tek doz 7Ay bexsero 2 doz 13 Ay nimenrix tek doz 19 Ay Bexsero 3 doz demos doktorumuz Kafam çok karıştı