kirpikuclari Kızlar doktorumuz önerdi bexsero’nun kesin 3dozunu da yaptıracağız ama nimenrix için bir doktor 3 dozu da yaptırın dedi diğer doktor 2 doz da yeterli olur diyor sizlere sorum nimenrixi kaç doz yaptırdınız kaç doz yeterli olur dendi
ebruuu57 kirpikuclari bize de doktorumuz nimenrix için 1 yaş öncesi başlarsak iki doz, 1yaş sonrasında başlarsak tek dozun yeterli olacağını söyledi.
mraslan kirpikuclari nimenrix ve bexsero için oluşturulan aşı takvimimiz 3.5.13. Aylar da yani hepsinden 3’er doz olmuş olacak
Syd Bize doktorumuz 3 doz dedi sağlık ocağındaki ebemizde tek doz yapılıyo bu dedi benimde kafam karıştı doktorla tekrar görüşeceğim bakalım
mraslan kirpikuclari O yüzden biz de her iki aşının şuan 2. Dozlarını yaptırdık en son dozlar kaldı. Ama her doktor farklı takvim oluşturuyor. Sanırım nimenrix için tek doz demesinin sebebi fikrimce bexsero grubunu meningkokun şuan daha yaygın olması fakat riske atmaya değmez bu çocuklar bizim en değerlimiz 🌸
Sltnysyck Arkadaşlar nimenrix tek doz boxsero 3 doz dedi nimenrix tip meningokok aşısı 3 tane olduğu için 2 3 ve tek doz olarak yapılıyor eğer nimenrixse tek doz tabi takdir sizin iyi geceler 😘
Elifceli Slcneync toplam 6 doz aşıya 2500 civarı verdik tabi 14 ay kadar sürede şimdi çok artmış sanırım eczacı arkadaşım bir de bize geliş fiyatından veriyordu o da çok farkediyo
mraslan kirpikuclari Evet aynen öyle takvim o şekilde oluşturuldu çünkü canım yaptırdık biz tek dozumuz kaldı
kirpikuclari Kmine Kmine bu konuda net bir tarih yol doktorlar takvim oluşturuyor biz rotayı 2-4 yaptırdığımız için bunu 3-5-13 dedi
mraslan kirpikuclari valla canım 3 ve 5. Aylarda hem menenjit hem rota olduğumuz için 900 küsür verdik