defnevedoruk merkursavascisi_06 ilk biberonunu sakladım, kalanları çöpe attım. her ay biberon değiştiriyoduk 10 tane atmısımdır rahat
merkursavascisi_06 1zeynosileannis ne güzel ya ben de ilk etapta saklarım sonra öf bu ne ya der atarım herhalde 🤦🏻♀️
1zeynosileannis merkursavascisi_06 banada diyorlar işte sakla bazı şeyleri diye kıyafet falan onlarla çekilen fotoğraflarını saklıyorum yetiyor kullanılmayan eşyalar ruhumu yoruyor resmen 🤷🏻♀️
merkursavascisi_06 dilay_yasar başkası kullanabilir mi ya? Kullanım ömürleri ne kadar ki biberonların
ikibaloglanannesi Oğlum 1.5 yaşında şu an 2 yaşına gelince kaynatıp kurulayip strecleyip bazanin altına koyucam ikinci de kullanmak için Zaten oğlumun her şeyini saklıyorum anı kutusunda kıyamam atmaya
dilay_yasar merkursavascisi_06 valla ihtiyacı olan her şeyi kullanıyor biliyorsun :( ben kaynatıyorum ama kendileri de kaynatıp kullanıyor. Bebekli bir aileye gönderdim