benbuyum Birdunyabircennetannesi ya birde şey sorcam bilginiz var mıdır acaba ,hani bu yanında IU/L falan yazıyorya o hep aynı değil mi @[silindi] @ArvenMom Sizlerde biliyorsanız cevaplar misiniz rica etsem
[silindi] benbuyum uı/l referans araligi demek canim yani hamile olabilmek icin beta refans araligi 1-5 olarak kabul edilir yani 5 ve ustu gebedir gibi
benbuyum [silindi] tamam canım çok çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun cevabın için ,şimdi hastaneye gidiyoruz yazarım inşallah yine
benbuyum busehavva geldik şimdi ,kimyasal da olabilir düşük de yapıyor olabilirsin dedi canım da ,beta düşünce yeniden yükselmez dimi yaa
benbuyum [silindi] canım kimyasal gebelik büyük bir ihtimalle yada düşük de yapıyor olabilirsin dedi ,ki zaten şuan kanamam oluyor,beta düşünce yeniden yükselmez dimi canım