benbuyum Dedektifgadget şuan regl oluyorum ,iki gün önce gittiğimde 17 idi şimdi 8 e düşmüş nasıl oluyor bu
[silindi] benbuyum muhtemelen deger dustu ise ve regl olduysaniz kimyasal gebelik olabilir bence doktora gorun canim
Birdunyabircennetannesi benbuyum Evet hayırlı olsun önemli olan sayı değil sağlıklı artması 6 yla öğrendim şuan 3 yaşında oğlum♥️
benbuyum Birdunyabircennetannesi yaa maaşallah ne güzel ,bilemiyorum birazdan hastaneye gidecez zaten bakalım düzenli artmışmı bakıcaklar
benbuyum [silindi] evet birazdan gidicez bakalım ,zaten beklemediğim ve istemediğim bir gebelikti hayırlısı olsun
benbuyum Birdunyabircennetannesi hayırlısı olsun canım ben zaten istemiyordum şuan hiç hazır da değildim
benbuyum Birdunyabircennetannesi ya birde şey sorcam bilginiz var mıdır acaba ,hani bu yanında IU/L falan yazıyorya o hep aynı değil mi @[silindi] @ArvenMom Sizlerde biliyorsanız cevaplar misiniz rica etsem
benbuyum [silindi] canım kimyasal gebelik büyük bir ihtimalle yada düşük de yapıyor olabilirsin dedi ,ki zaten şuan kanamam oluyor,beta düşünce yeniden yükselmez dimi canım