Momsy Oldu oğlum, hiç sorun çıkmadı, hatta anlamadı bile vurulurken 🥲 Ateş vs olmadı.
Ateş düşürücü vermenizi önermem çünkü vücudun o aşıyla savaşması lazım, yani bana kalırsa vermeyin ateşi çıkmayadabilir mesela bizde hiç çıkmadı. Ateşi çıkarsa verirsiniz zaten aşı ateşi dirençli olmuyor ki. 4. Ay da 37.5 çıktı ateş düşürücüyle 1 gece bile sürmedi hemen indi