gamzeci Antibiyotik ler bağırsak florasini bozuyor antibiyotik veren doktor yanında mutlaka probiyotik kullanmayi önermesi lazım aylarca duzelmeyeni bile gördüm bizi de kabiz yapmıştı ikisini de yapıyor oradaki faydalı bakterileri öldürüyor maalesef
Woman35 gamzeci Ya ben ishal olduğunu söyleyene kadar probiyotik vermediler Bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum
penyyy Woman35 ikisininde yan etkisinde en yaygın ishal var. Kaç gğndür kullanıyorsunuz ve kaç gün daha kullanacaksınız
Woman35 penyyy bitene kadar kullanicaz klomoks kullandık ilk başta daha sonra bunları kullanmaya devam ettik ve kullandığımız ilk günden itibaren ishal günde 5-6 defa kaka yaptığı oluyor ishal şeklinde Doktorlara söylememe rağmen ishal ve pişik olduğunu (ki pişiği geçmiyor aksine şiddetlendi) herhangi bir yan etkiden bahsetmediler anlamadım ben de
penyyy Woman35 en belirgin yan etkisinde ishal var yani ishal olmasından dolayı korkma yan etkisi o yani ishalinde anormal bir durum yok. Ama iki antibiyotik vermesine şaşırdım tabiki doktor olan o. Doktor en iyisini bilir
Woman35 ymc516_ augmentin 1 2 kullanımlık kaldı macrol daha var uzamış ateşi var nasıl kesicem bilmiyorum ilaçları
mysozclk Woman35 ishal antibiyotiğin yan etkisi eger ishal oluyorsa doktorunuza danısıp içeriği baska antibiyotik önersin ishalde sıvı kaybına yol acıyor o daha kotu
Woman35 mysozclk Ya doktora söyledim ishal olduğunu ama antibiyotiği değiştirmediler probiyotik yazdılar
Woman35 penyyy yan etki tehlikeli degil mi yani ? Bi de saat başı 5-6 kez ishal şeklinde kaka yapiyor bu kadari normal mi ? Yani her saat 5-6 tane kakalı bez degistiyorum
mysozclk Woman35 bende bu gıttıgımde probiyotık isticem antibiyotik sonrası da devam edin bence doktor bana dedı de devam et diye ben 4. Ayda kestim ek gıda zamanı kabızlık sorunu oluyor okul cagında da cok işe yarar bırakma dedı de ben bıraktım 🤦🏻♀️ yarın kontrol de diycem bakalım
Woman35 mysozclk peki Refloru nasil kullanicam mofloru 5 damla gunde 1 kere demisti ama refloru bilmiyorum