Woman35 Antibiyotik kullanmadan önce kakasını çok sık bile yapmazdı antibiyotik kullanmaya başladığımızdan beri ishal şeklinde yapıyor antibiyotikten dolayı mı yoksa şimdi ishal mi oldu kızlar
Feyzosumunannesi Woman35 ishal yapıyor antibiyotik ondan kaynaklıdır. Bize hiç iyi gelmedi antibiyotik kullandık çocuğum ishal oldu sonra gaz bağırsaklarını tıkadı lavman yapıldı lavmandan sonra çocuğum korktu belki 5 aydır kakasını yaparken zorlanıyor yutuyor 5 6 gün yapmıyor 😏
Woman35 penyyy minikkurabiyee Feyzosumunannesi ya kızlar antibiyotik kullandığımızdan beri ishal ve pişik oldu günde 2 farklı antibiyotik kullanıyoruz uzayan Ateş yüzünden ne yapıyım bu durumda ?
penyyy Woman35 ilacın prospektüsüne bak yan etkilerinde var mı diye öyle daha iyi anlaşılır olur hem için rahat eder
penyyy Woman35 ilaçların adını yazar mısın canım Pişik için sürekli pişik kremi sür. Ve muz yedir gün içerisinde iki defa falan ve antibiyotik genelde 5 günde falan biter size ne kadar verdi ki
minikkurabiyee Woman35 probiyotik kullanabilirsin pişigi için sürekli yıka krem sür ek gıda dönemindeyse muz yedir
Woman35 Feyzosumunannesi doktor maflor verdi ama 2 eczaneye sordum yoktu reflor verdi olur mu yoksa maflor mu alayım
oykumm2019 Woman35 evet canım maalesef hem ishal hem pişik yapıyor maalesef doktorumuz antibiyotik kullnırken mutlaka probiyotik ve ev yoğurdu tüketsin dedi siz yinede doktorunuza danışın
minikkurabiyee Woman35 augmentin i bende kullanmıştım baya ishal ediyor pişik ediyor ne kadar süre kullanman gerekiyor ben 1 hafta falan kullanmıştım
ymc516_ Woman35 augmentin benim oglumdada çok kotu pişik yapmisti yan etki olarak. Allah’tan 5inci gündü ve hemen bıraktım
penyyy Woman35 ikisininde yan etkisinde en yaygın ishal var. Kaç gğndür kullanıyorsunuz ve kaç gün daha kullanacaksınız
Woman35 ymc516_ augmentin 1 2 kullanımlık kaldı macrol daha var uzamış ateşi var nasıl kesicem bilmiyorum ilaçları