Merviannecik anlıyorum. Haklısınız. İnsan büyütmek çok zor. Hepimiz çok yoruluyoruz. Ama en büyük sabır onlara hamile kaldığımızda başlıyor. Destek alabilirsiniz psikolojik olarak. Bende sabrı çabuk tükenen bir insanım normalde. İnanın kendim dahil, kimseye tahammülüm yok. Ama evladım olduğu an allahım dedm bana yükle sabrı. 😁 bu arada yapamadığım anda gittim destek aldım. Çok zor bir süreç. Ama hepsi geçiyor. Yeter ki onlar da biz de sağlıklı olalım.
Siz çok güzel bir annesiniz unutmayın ❤️