Merviannecik hem ev hem iş hem çocuk desteksiz sadece işteyken bakıcıya bırakarak, oradaki yediğini içtiğini bile hazırlayarak, hastalık emzirme bitirme gibi çok uç şeyler olmadıkça ekransız 2 buçuk yaşına getirdim.
Evet annelik bu demek. Yoruluyoruz elbette ama bu ara herkesi çok isyankar görüyorum .
İşi çok büyütmeyin kafanızda ilk aylar zorlanırsınız ama sonra o tempo iyi bile geliyor inanın. Çocuğa kim bakacak?