OzsoyBuse AselElcin ben 3 gün önce kendim için devlet hastanesine gittim 1 saat kaldım ve sonuç bugün domuz gribi virüsüne yakalandım çok çok dikkat edin maskesiz gitmeyin hastaneden gelir gelmez mutlaka bebeğinizi yıkayın
Doruk12 AselElcin ben de doktora götürdüm kontrole sağlam çocuğu hasta ettik. Keşke götürmeseydim 😑 grip oldu.
Mineoksuzz AselElcin bende Aylık kontörle götürdüğüm dönemde 4-5 aylıkken düzenli gittik 1 yaşına kadar bir dönem yine salgın vardı götürmemiştim bence riske atmayın derim
N_E_M Cydvrl mrb dikkatimi cekti yorumunuz. 5.ayinda ne isitms testi bu acaba? Bebeginiz yenidogan testinden kaldi mi? Ileri seviye bir test mi? Yani 5 aya kadar beklemissiniz ya merak ettim.
Cydvrl N_E_M ilk testten geçti fakat sadece eğitim araştırma hastanelerinde yapılan detaylı bir işitme testinin yapılması istendi bizden. Genel olarak 5-6. ayda her hastasından istiyormuş hastanemiz
Doruk12 AselElcin sağol canım götürmeyin valla geçen ay da kontrolde iyiydik eve geldik 1 gün sonra hasta oldu yine hastaneden diye düşünüyorum. Bu aralar çok kötü herkes hasta 🙄
Secil55 Salgın olduğuna ben de inanıyorum ve kimsenin haberi yok. Burda o kadar çok zatürre vakası var ki, özel hastanelerde bile oda yok deniliyor ama ne haberlerde ne de başka bir yerde konu olmuyor.
Mom16 AselElcin Ankara’da da var. Bebeğim zatürre oldu hastanelere gidegele. Siz maske takın bebeğinizin de hastanede asla yüzünü açmayın. İnce bir örtü işe koruyun
NisanAnnesi Tamda bugün doktora gidecektik 🤐 ay gitmesem bir dertt gitsem bir dertt kızımın kulağı ağrıyor akintisida var hafif kokulu internetten baktım korkutucu şeyler yazdı hemen doktora gidelim dedim eşime bugün ama yorumlarda korkutucu napicagimi bilemedim üstelik İstanbuldayim 😏
NisanAnnesi AselElcin ayarladik şimdi canım doktorlarda konuştuk küçük bir kliniğe gidicez özel orası dolu olmuyor hiç saatinde gidicez tam
N_E_M Cydvrl muhtemelen bera testi istediler. Ama o testten gectiyse bera testini istememeleri lazim.