AselElcin Bugün bir tanıdığım gitti hastaneye çocuğu hastalanmış. Okula giden öocuk eve taşımış küçük olanda hastalanmış dığal olrak. Hastane kaynıyormuş aciller tıklım tıklım 5 doktor var devlet hastanesinde doktorlar çok kalabalıkmış inan koridorda adım atacak yer yok dediler aksıran tıkaıran ateşli kulak ağrısı falan.
Sakın gitme bence aciliyetin yoksa.. Dehşet salgın varmış.
Uyuz salgını da berbat bir durumda eşimin iş yerinden iki kişi uyuzdan rapor almış. Eve geldiğinde iyice elini kolunu yıka öyle gel diyorum. Çocuğa dokundurtmuyorum yıkatmadan ay çok korkunç.
Bugün haberlerde gördüm ama hangi knal emin değilim geip ve uyuz ilaçları bulunamıyormuş eczanelerde. Çok kötü.
kar da yapmadı kar hastalıkları yok esiyoe kırıyor en azından 2 yıldır kar yüzü yok adam akıllı.
Göç desen akın akın göç salgaskyla gelmiş bu grip de uyuzda. Rabbim korusun evden sışarı adım atmıyorum sağlık ocağına anca konteolw götürüyorum oda kalabalık olmayan satleri tercih ediyorum genelde. Kapar eder çok korkuyorum