EmirMom1 ya benim oğlum da 3.gün ara sıra kaçırıyor ara sıra tuvalete yapıyor ama resmen bez çıkarttığımız anda kişiliği değişti sanki her şeye inat her şeye çığlık bağırma aslında sakin bir çocuktur bu hallerine çaresiz kalıyorum bazen sizde öyle şeyler olmuş muydu acaba hiç