Hayırlı olsun çok sevindim benim kızımda 2 hafta önce kendisi bezi takmak istemedi çıkardı birdaha takmadı 2 hafta içinde ilk zamanlarda tabiki kaçırdı daha sonra biraz kaçırıp ay çişim geldi dedi tuvalete gittik kakasında başarılı şükür ama bir hafta sonra tatile gidince dengesi bozuldu tatilden döndük düzeldi gibi yakalıyoduk çişleri ama şu son iki gündür tuvalwte gitmek istemiyor altına yapıyor biraz zorlasam ağlıyor ne yapacağımı bilemedim bunlar normal mi acaba sanki böyle iki güne biten bir olay gibi gösteriyor herkes bu eğtimi ama siz 33 gün yazınca 2 haftada daha tamamlamamış olmak normal oluyor o zaman sanırım değil mi