Selennnnnn ikide mesela huysuz olup sürekli mızmızlanıyorlar ya, üçte bunun birde bıd bıd konuşan laf yetiştiren, kendini bir birey olarak görüp hakkındaki bütün kararları kendi vermek isteyen (mesela geçen gün pijamayla parka gitmek istedi olmaz deyince ortalığı yıktı ve o pijamayla indi parka) küçük bir ergene dönüşüyorlar😅 ama bir iyi yanı var konuşarak bazen anlaşmaya varılabiliyor.