sweetangell çevremde gözlemlediğim (bütün arkadaşlarım ayrı zamanda doğurdu O yüzden hepsinin çocuğu 2 yaş civarlarında) konuşmaya başladıkları zaman, duygularını kontrol edebildikleri zaman rahatlıyorlar. Siz sakin kalmaya çalışın, derin nefes alın, sorun olarak görmek yerine komik bir olay gibi algılamaya çalışın. Ben kızımda öyle yapmaya çalışıyorum 1,5 yaşında 🥲 erken girdi iki yaş sendromuna. Bazen sabrım taşıyor, biz de insanız.