Yabangulu Nyr195 ilk oğlum öyleydi,beşiğine yatırırdım ışığı da kapattım mı uyur kalırdı şimdi yedi yaşında.2.oğluşum da memede uyuyor ,bazen yastıkla sallayayım diyorum sallamaktan nefret ediyor☺️Her biri farklı işte
PrensesRavza Nyr195 yok canım 1 yaşında şu an hala öyle huy oldu atak 6 ay sürmüyor bildiğim kadarıyla 🤦♀️
Dykdyk Kimyambozuldu Yok değiller şükür bebeklikleride cok rahattı açıkçası hani öyle gaz sıkıntısı falanda çekmedik.
FatosYK Nyr195 yatırıp yataga pış pış yapıyorum yüzünü gözünü seviyorum öpüyorum bırazda gülücükler atıyorum 5 dk içinde falan uyuyo 🧿
FatosYK Nyr195 ama herzaman böyle değildi iki aydır böyle 😀 öncesinde kucagımda uyutmaya calıstım ayagımda sallamaya calıstım bide böyle deneyim dedim bıraz ugrastım alıştı sonra