Benim kızımda aynı durumda. 22 aylık yaşına kadar yerdi meyveyi. Yaşında bir güncelleme geldi, meyve yememeye başladı. Sadece muz yiyor oda kabızlık sorunu olduğu için ben vermiyorum. Dışarda görüp isterse o zaman sadece. Her yolu denedim oturup yanında yedik, eline verdim, dilimleyip tabakta çatalla verdim… Birtek dondurma yaptığım zaman onun içinde yiyor. Artık kabullendim biz eşimle alırız bikaç defa teklif ederim karpuz kavun olursa alıp suyunu emer bırakır. Zorladıkça üstüne gittikçe daha kötü bir hal alıyor inanın.
Birde komposto yapıyorum suyunu içiyor onu denediniz mi?